Het zijn maar een paar van de honderden gevoelens die door je lijf gieren als je met iets compleet nieuws begint.
Karo-Line.. Een droom die werkelijkheid wordt. Maar dan moet je plots álles gaan opstarten. Want tja, waar begin je in hemelsnaam? Waar koop je de leukste kledij? Wat zien de mensen graag? En wat gaat er überhaupt verkopen? Er stroomden op dat moment 1001 vragen tegelijk door mijn hoofd.
En om dan nog maar te zwijgen over die vreselijke beginfase waarin er… werkelijk NIETS gebeurt. Helemaal noppes.
Geen reacties op je zorgvuldig geplaatste posts. Nul verkopen. Geen enkele mail van klanten in de inbox. Pfff… Op zo’n momenten slaan de paniek en de onrust keihard toe in je hoofd. (Hallo, slapeloze nachten!)
Totdat… dat allereerste, geweldige klantje mij plots het vertrouwen gaf en een bestelling plaatste. 🌟
En toen: de allereerste e-mailinschrijving in Mailchimp! Het eerste échte contact en die eerste lieve reactie op de socials. Ik kan je vertellen: dat doet écht wel wat met een mens.
‘Opbouwen is key’, dat begin ik nu heel hard te beseffen. Achter de schermen zijn het nu echte mensen en echte bestellingen. Ik ben zo ontzettend dankbaar voor elke ‘ping’ of ‘ding’ die binnenkomt. Want elke melding betekent dat Karo-line groeit, en dat ik mag doen wat ik het allerliefste doe. Dankbaar voor jullie, stuk voor stuk! ♥️
Psst… De volgende lading bestellingen is onderweg, dus hou je mailbox héél goed in de gaten!
Veel liefs,
Karo-line
Ik vind uw kleding echt supermooi ❤️ meen ik echt ❤️ maar niet voor het lichaam van mezelf ❤️
Dankuuuuuuu . En ER zal vast nog wel iets passeren waar jij je wel goed bij voelt .Your body is amazing . Beautiful woman